sobota, 8 września 2018

Czysta i bezpieczna kuweta

Kuwetę trzeba utrzymywać w czystości, nie tylko z powodu wydobywającego się z niej zapachu, ale także dla dobra kota. 

Polecamy preparat, który nie tylko neutralizuje zapach, ale także chroni kota przed chorobami pasożytniczymi. Preparat ten zatrzymuje rozwój bakterii, wirusów oraz grzybów.

AQUAFOR Septivit - higieniczny preparat do kuwet


Drugi ciekawy preparat będzie miał zastosowanie w domu, w którym mieszka kot wychodzący oraz małe dziecko. Także w domu bez kotów, ale z podwórkiem i dziecięcą piaskownicą. Do takiej piaskownicy wchodzą nie tylko koty. Zobaczcie co tam można znaleźć.


Aby dziecko mogło bawić się bezpiecznie, polecamy preparat chroniący piasek przed niechcianymi i groźnymi gośćmi. 

AQUAFOR Kinder Septic - neutralizator higieniczny do piaskownic





1 komentarz:

  1. Rozglądałam się właśnie ostatnio za nową kuwetą dla mojego kociaka i znalazłam wiele ciekawych propozycji. Między innymi kuwety zamykane dla kota, które są proste w czyszczeniu i posiadają filtry. Mój kot jest zadowolony i ja też :)

    OdpowiedzUsuń